KEJAYAAN CEMERLANG UPSR 2009

KEJAYAAN CEMERLANG UPSR 2009

SALAM MAAL HJIRAH 1431H (18.12.2009-KHAMIS)

>> Thursday, December 17, 2009

Doa Akhir Tahun 1430H

" Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Segala puji bagi Allah yang memelihara dan mentadbir sekalian alam. Selawat dan salam ke atas junjungan kami Nabi Muhammad SAW dan keluarga Baginda .
Ya Allah, sesungguhnya pada tahun ini aku banyak melakukan larangan Engkau, tetapi aku belum bertaubat sedangkan Engkau tidak reda dan melupai perkara itu. Engkau menangguhkan azab Engkau yang sudah ditetapkan kepadaku. Engkau memerintahkan aku supaya bertaubat daripada kesalahan itu. Sesungguhnya pada hari ini aku bertaubat dan memohon keampunan daripada Engkau, ampunilah aku. Apa aku lakukan pada tahun ini Engkau redai dan Engkau janjikan pahala, maka aku memohon daripada Engkau, ya Allah, ya Karim, ya Zaljalali wal ikram, terimalah permohonan ini dan janganlah Engkau hampakan harapanku, wahai Tuhan Maha Mulia. Selamat dan salam ke atas junjungan kami Nabi Muhammad SAW dan keluarga Baginda dan sekalian sahabatnya. Segala puji bagi Allah memelihara dan mentadbir sekalian alam."

Doa Awal Tahun 1431H

Allah SWT berselawat ke atas penghulu kami Muhammad SAW, ahli keluarga dan sahabat-sahabat baginda dan kesejahteraan ke atas mereka.

Wahai Tuhan, Engkaulah yang kekal abadi, yang qadim. yang awal dan ke atas kelebihanMu yang besar dan kemurahanMu yang melimpah dan ini adalah tahun baru yang telah muncul di hadapan kami. Kami memohon pemeliharaan dariMu di sepanjang tahun ini dari syaitan dan pembantu-pembantunya dan tentera-tenteranya dan juga pertolongan terhadap diri yang diperintahkan melakukan kejahatan dan usaha yang mendekatkanku kepadaMu Wahai Tuhan Yang Maha Agung dan Maha Mulia.

Wahai Tuhan Yang Maha pengasih dari mereka yang mengasihi dan Allah berselawat ke atas penghulu kami Muhammad. Nabi yang ummi dan ke atas ahli keluarga dan sahabat-sahabatnya dan kesejahteraan ke atas mereka.
Barangsiapa yang membaca doa akhir tahun ini, maka syaitan akan berkata:
“Hampalah kami di sepanjang tahun ini”.

0 comments:

PROFIL SK SERTING 3 (F) ONLINE

PEMBINA PROFIL SKS3F 2005-2009 : PN. HJH. SHAZLINA AB AZIZ

PROFIL SKS3F

PEMBINA PROFIL SKS3F THN 2005-2009 : PN. HJH. SHAZLINA AB AZIZ

PANORAMA - SUMBER PROFIL SK SERTING 3 (F)

PEMBINA PROFIL SKS3F : PN. HJH. SHAZLINA AB AZIZ 2006-2009

1MALAYSIA

INFO KESELAMATAN ICT

Video Keselamatan Komputer 1

CIKGU YUSRI CIKGU YUSRI CIKGU YUSRI CIKGU YUSRI

Video Keselamatan Komputer 2

CIKGU YUSRI CIKGU YUSRI CIKGU YUSRI CIKGU YUSRI

PRASARANA SEKOLAH

PEMBINA PROFIL SKS3F 2005-2009 : PN. HJH. SHAZLINA BT AB AZIZ

EMAIL

Yahoo

Hotmail

MSN MESENGGER

YAHOO MESENGGER

EDUWEBTV

eduwebtv

TV

RUJUKAN GURU

ICTL

PPSMI

CDRI

EKIOSK

scripts

SUKATAN

TVP

TUKARGURU

rph

  © Blogger templates Palm by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP